Tema: Re: zemes sklypo kelimas
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-08-07 14:07:36
> savivaldybej archtektas gali leist o gali ir neleist.
> paprastai visi kelias kuo auksciau be niekieno leidimo. mazdaug: jei
> kaimynas aukstai, tai as dar auksciau.
> Kurmis

Tai yra labai individualu.
Mano atveju viskas priklauso nuo kelio. Mano kaimynas, kitoje kelio puseje, sklypo nepasikele ir dabar, man islyginus sklypa pagal auksciausia namo kampa, jo langai atsidure mano sklypo aukstyje. Tiketina, kad kelias ateityje iskilti gali net iki metro tai atsidurs kaip ir pusrusyje. As pats iskeliau kaip ir per mazai, nes cokolis tera 40cm kai okupacijos laikais buvo grieztai reikalaujama ne maziau 60cm. Kitoje puseje - pietuose -miegamuju langai. Iki kaimyno 8m. Labai tiketina, kad busimas kaimynas sklypa pakels. Nors nezinau kaip tai jis ta padarys, nes su dabartiniu savininku sutariau, kad tvora darysiu ant musu sklypo ribos.