Tema: Re: MERBAU PERKETLENTES UZ GERA KAINA!
Autorius: Blinda
Data: 2009-08-04 12:48:27
Kad ten nelabai baisiai brangiai gaunasi ir procedura nesudetinga, as
baisesne isivaizdavau, o zmona net isivaizduoti nenorejo, nes sake: "tu man
supartalinsi grindis", bet per vakara pilnai susisukau ir bent ant dusios
ramiau.
Idealu, jei pervaskuoji po poros metu, bet tai tiesiogiai prikauso kiek
intensyviai devi tas grindis.