Tema: Re: AW: AW: pasikele laminato krasteliai
Autorius: Quicker
Data: 2009-08-06 09:42:29
Uztat tamsta kaip matau vis dar bezdziones lygio, kad krypstate i
asmeniskumus.

PS. Ne as uzdaviau klausima "kaip sutaisyti ir kaip pasakyti vyrui, kad
sutaisytu?". Jei i klausima nenori gauti atsakymo, tai jo ir neuzdavinek.

PS2. Jei vyras susiprastu, tai zmonai turbut nereiketu news'uose
paguodos ieskot ir skustis, kad laminatas pasikele, ane? ;)

--
Exclusive.LT - banerių apsikeitimo sistema