Tema: Re: Vonios lubu dazai
Autorius: bzik
Data: 2009-07-31 10:14:01
Man daze GKP lubas ziema, kai viduj buvo ~21 ir dregme ~ 55%. Pirmas sluoksnis atrode pobaisiai, nes atskiru plotu sujungimai labai gerai matesi - ant pradziuvusio sluoksnio pervaziaves volelis tarsi susiausia pavirsiu ir jis tam tikru kampu kitaip atspindi sviesa. Antru sluoksniu gal greiciau dirbo, gal kazkiek skiede, nes gavosi geriau, nors ne puikiai :)