Tema: Re: Kaip ten su tuo polisterolbetoniu?
Autorius: dz
Data: 2009-07-28 23:48:29
tai aisku, kad tas polbetonis yta tarp betono ir putos, nu jei tas silumos
laidumo koef teisingas tai gan neblogas. Pasiskaiciuok tada kastus kiek
polbetonis kainuoja daugiau uz betona ir kiek kainuoja puta ir primeti.
Siaip jei gali kelt grindis su puta kokia 15cm tai nesuki smegenu ir darai
tradiciskai.