Tema: Re: Kokia vejos seklu rushi patartumete pirkti ir kur ?
Autorius: Vaidis OK
Data: 2009-07-28 23:18:59
nu jei ne dregna vieta ir salpusniai bei kitokie kopustai ten neauga, tada
siulyciau palikt tegu kas nori tas patys uzauga.
man is nepilno hektaro pjaunamo ploto lengviausiai prisiziuri kur niekas
nebuvo specialiai seta. ten beja ir gelytes pacios visokios isdygsta (man
patinka). o va vienoje vietoje kazkokios veslios zoles uzseta buvo - ten jau
tragedija. per dregnus siltus orus po savaites jau sunku nupjaut (matyt
reikes peilius galasti:)

--
Vaidis OK
699-47828