Tema: Re: ar darete zidiniui pamata?
Autorius: 2ju
Data: 2009-07-28 07:56:51
kapsule- tik dalis svorio. Sudejus visa kita (pagrinda, rema,
apsiuvima, apsiltinima, kt.) turbut antra tiek laisvai susidaro. Bet
pats savo akvariumui (450 litru, su via iranga turbut visa tona
susidaro) spec. pagrindo nedariau. kad sumazinti svori, gali pagrinda
ant kurio kapsule statysis metalini daryt.

su mediniu karkasu atsargiai- juk ten karstis nemazas ir medis gali
pradeti vaiksciot plius priesgaisriniai reikalavimai (nedegios
medziagos). Normaliai deda profiliuka ir i ji deda atitinkama vata (pas
mane eme 5cm profiliuka ir 5cm vata sandariai uztaise), paskui ant
virsaus jau GKP nedegus.