Tema: Re: Kuri Karcher'i pirkt ?
Autorius: TranZOO
Data: 2009-07-24 13:31:48
dabar reiketu pasieskot neblogai priemoniu, kurios butu kenksmingos aplinkai.

beabejo - tepalu gaudykles tiesiog privalo but automobilio stovejimo vietoje.

automobili nuplaut rankomis kainuoja nepigiai. beto plovyklose dazniausiai naudojama per mazai priemoniu ir demesio. pacio plautas automobilis paprastai islieka svarus menesi, kaip plovykloj nuplautas apie savaite.