Tema: Re: Tvoros pamatukas ir armatura
Autorius: Ne@ziniukas
Data: 2009-07-24 11:37:08
tai pavadinime ir yra skirtumai
rostverkas - gelzbetonine sija kurios galai remiasi ant pamat po tvoros
stulpais, todel grunto deformacijos nesukelia rostverko deformaciju.
kelio bortai - betoninai elementai sudeti ant gruntunio pagrindo, grunto
deformacijos ....

"Night" <vkumpikas@**gmail.com> parašė naujienų
Tai man dzin, kaip vadinasi - klausimas, ar laikys?
Tas pamatukas gi visvien nieko nelaiko - del estetikos ir patogumo tik.