Tema: Re: Kas per f**k su saldytuvu darosi
Autorius: Saulius74901
Data: 2009-07-24 10:50:22
Kas keisciauisa kazkda pries 3-4 metus tas saldytuvas dar namie stovejo tai
sugedo jam rele.
Meistriukas ja pakeite ir prasidejo bedos. Is vidaus kaireje virsuje
prisaldavo gabalas ledo, atitirpindavai, o jis per 3-4 men vel prisaldavo ir
niekaip nedapiesdavom kame saknys, o dabar, dar ir sitai prasidejo. Matyt
meistrelis sudarankis pasitaike.