Tema: Re: drenazinis siurblys
Autorius: schaumschlager
Data: 2009-07-22 14:36:01
Prie to paties (gal kas is praktiniu patyrimu pasisakytu):
reikalingas/nedegant paieskomas bet koks siurblys, gebantis is sulinio
"uztraukt" vandeni is ~10 metru gylio ir po to ji "pakelt" i 5-7 metru
auksti.
Tinka viskas, nebaido rusiska/kinu produkcija, biudzetas iki 700,-Lt vien
tik uz siurbliuka.
Poreikiai galingumui - iki 3-5 cbm / val, naudojamas butu grynai buitinemis
apkrovomis ( 2-3 valandas per menesi).
DIDELIS DEKUI uz bet koki palengvinanti patarima!