Tema: Re: gardenos purkstukai
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-07-22 08:33:48
Nezinau kaip gardenos, bet man pastate Nelson purkstukus, na veikia negaliu
skustis. Isoka jie kada reikia ir laisto, tik reikia ziureti ar gerai jie
visur susukineti, pas mane buvo 1 purkstukas neteisingai surinktas, 1
nepriverztas, o viename buvo zemiu. Tai viska sutvarkius lygtais veikia. Ir
dar kas idomu, kur yra laistymas zole sudygo per nepilna savaite, o kur pats
laisčiau, tai po geros savaites tiktai viena, kita zolyte. 10 aru palaistyti
reikia 2-2,5 kubo vandens per 50 minuciu.