Tema: Re: Del priesgaisriniu reikalavimu katilinei
Autorius: Ingodas Vytrastas
Data: 2009-07-21 16:42:18
T:) wrote:

> Juokauji iki angu 8 metrai (o ne 4?),

4m - horizontaliai, bent jau dabartinėje redakcijoje.
Todėl ir reikia skaityti tuo metu aktualią redakciją.

> Bandysi evakuotis :) Beje, o ka darysi kai patapos bus pilnos dumu, o
> katilines durys uskliline? Juk pats sakei, kad tarpines issipucia tik
> veikimos teisiogiai karscio, iki to uzsiduminsi ir taip.

bet jos dūmus ir karštį sulaiko iki 60 minučių.

> A, cia dar vienas is tu man nesupranatamu reiklavimui kad butinai
> trapas butu katilineje :) Tai tada butinai trapo riekia ir voniose,
> tualetose, virtuvese ir visur kitur kur eina vandens vamzdziai :) O
> gal uztektu uzdrausti naudoti pigias gumines zarneles po lita.

pagal nutylėjimą katilinėje stovi ir vandens sistemų išleidimo sklendės.
Trapas nebūtinas, jei sistemos suprojektuotos taip, kad išleidžiamas
vanduo patektų į kanalizaciją.

> Panasus reikalavimas buvo dar sovietiniais laikais, tik pagal to
> laiko supartimus ir technikos galimybes. Kaip manai daug tokiu
> sistemu veikia siuo metu? Kodel ju netikrina periodiskai.

čia priežiūros problema, o ne normavimo.

> O tai cia jau tu man papasakok kokiu "durakom" reikia buti, kad prie
> krosneles sedeti visa laika. Suomiai, Svedai tikriausiai del to tokie
> ramus, kad istisomis dienomis sedi prie savo krosneliu, kurios sildo
> ju namus ir stebi ugni :)

bet jie gal nepalieka degančios krosnelės išvažiuodami iš namų?

> Tai ten jau yra ir adresines priesgaisrines
> signalizacijos, arba automatines gesinimo sistemos :)

perskaitys STR'us. Signalizacija ar gesinimo sistema daugiabutyje
reikalinga tik tam tikrais atvejais.

Čia rangovų ir užsakovų problema.

--
  ejs