Tema: Re: Gal patarsit - del el. ivado su SS
Autorius: Makintoshas
Data: 2009-02-05 09:42:27
visu pirma, tai jokia ne mada. Mada yra va taip saukti kaip pats sauki
nieko neraukdamas. Dabar leisk man taves paklaust del to atsipirkimo.
Pasigauna fraze del to atsipirkimo ir triubina. pateik man formule pagal
ka skaiciuojamas vienos ar kitos sildymo priemones atsipirkimas, tada
sugrisk cia ir pakalbesim (tik gal kitoj temoj, nes cia tema siaip kita
- apie ivada). Ypac juokina zmones kurie pasako kad SS yra tas pats kad
elektra sildytis. Jeigu taip nesakytu, gal dar galvociau kas tas zmogus
kazka raukia, bet kai taip pasako...Vsio, viskas aisku.