Tema: Re: del lentu lauko terasai
Autorius: Elips
Data: 2009-07-17 11:27:34
del terasos lentu - man reikia nedaug - apie 17,5 m2.Tinka 3 metru, tad 6
metru ilgio gabenti kaip ir nebutina.Laisvai galima perpjauti per puse.

Paskaiciavau, kad m2 kaina iseina 27 LT. Ar taip?

Klausimas - kieno gamybos tos lentos, kaip kokybe ir kokios spalvos (man
reikia tamsiai rudu - gal kitokiu ir nebuna). Esu mates labai graziai
atrodanciu ir kokybisku, berods estai gamina pagal svediska technologija. Ju
kaina siektiek brangesne.

Gerai butu kazkaip pamatyti pries apsisprendziant.Nepirksi gi kates maise
Kokie variantai?

Geografiskai tinka - geyvenu prie Bendoreliu (nuo Rieses apie 5 km)