Tema: Re: del spalvos
Autorius: dede
Data: 2009-07-13 09:10:12
pasiimk is pardavejo (pvz. Caparol) palete, parsinesk ir pridek ivairias spalvas prie fasado, gali pameginti kur aule sviecia, kur seselis, ryte, vakare ir pan. tik turek galvoj, kad mazas gabaliukas paletej atrodo vienaip, o didelis kiekis, visa siena - daug intensyviau. yra toks pasakymas - ka issirinkai paletej, imk salia esancia vienu-dviem tonais sviesesne, blankesne. aisku, kai kam patinka ryskesnes spalvos, esu mates visai vykusiu variantu, bet kartais akivaizdziai apsirikta su intesyvumu. siaip populiarios vadinamosios zemes spalvos, ivairus gelsvos-rusvos atspalviai. reiktu galvoti apie visu spalvu derini - stogo dangos, langu, lietvamzdziu, cokolio. pradiniam isivaizdavimui gali pazaisti pvz. http://www.domywstylu.eu/projekty/jednorodzinne_z_uzytkowym_poddaszem/sopran_4/index.php, pasirink "kolornik". paimk palete "kolory wlasne 2", pareguliuok apacioj pilkuma, renkiesi virsuj pvz. "tynk" ir pirmyn. issaugojimo neradau, gali tiesiog padaryti "print screen", i'paste'inti i windows paint'a ir issaugoti.