Tema: Re: Daugiaaukščio namo buto lubos
Autorius: ND
Data: 2009-07-12 22:46:08
is sios logikos man kilo toks sarkastiskas pasamprotavimas, kad is principo
zmones statyboje juk slepia labai daug: muro sienas tinkuoja, tinka slepia
glaistu, glaista dazais, lubu plokstes slepia bandydami uzlyginti siules...
Jei galima gyventi sutrukinejusiom lubom, parodant kad cia yra plokste, tai
labai lengvai galima gyventi ir netinkuotom sienom, parodant is ko jos
sumurytos...