Tema: Re: Imontuojam indaplove ?
Autorius: pjezo
Data: 2009-07-11 11:17:55
bet tai nesakyk...
va suskaiciavai mano klaidas, skyriai dvejeta ir Tamsta pasijutai reiksmingas ir protingas:)

o dar kokia ismintim suspindejai - "Neveikimas yra vienas is veikimo budu"
na manau koks Donskis tamstai didziai pavydeti turetu :DDDD

so, jei mano klaidos padeda tamstai atsikratyti kompleksu ir patenkina Tamstos EGO- tai kodel gi ne?

:))))