Tema: Re: kokia madziaga plona ir tvirta?
Autorius: Gintas
Data: 2009-07-10 13:11:02
viska teisingai suvokei, taciau stalas-gana didelis -1,8m ant 80cm, masyvas-24 mm storiu. Tvirtinsis-ilgoji krastine nerudyjancio plieno vyriais prie sienos, vienas kampas-psides ant  is sienos islendancio fiksatoriaus (stalas tarsi kambario kampe), o va viena kampa reikia kazkaip stabiliai paremti, kad atsisest ant stalo galeciau :)  Manau, kad nelaikys vamzdukai-9mm per mazai. I siena lyst negaliu, jei desiu kazka storesnio-nuleistas stalas bus gerokai atsitraukes nuo sienos, plius problema su vyriu itvirtinimu. Juostos suvirintos laikytu, bet paciam jas dailiai padaryt-sudetinga. Todel ir ieskau kazka tokio -plono ir stangraus.