Tema: Re: Stalas-spintelė televizoriui.
Autorius: config.lt
Data: 2009-07-10 10:09:41
    tai pabandyk primest brezinuka ant popierio. As dariau, man ok :
www.config.lt/baldai/virtuve
    dar virsutines padarysiu spinteles neuzilgo.
    klijuotas skydas is baltwood.lt, tepta Linosepu, sukau konfirmatoriais
7x50. Man patiko

    Jei nori grazesniu skydu - yra vokisku Senukuose, ivairiu ismatavimu ir
su visais nureztais 45' kampais, grazu, patogu, greita. Bet kubo kaina
gaunasi ~3700. Gal tau ir geriausia butu, nes daiktas mazas, laiko
sutaupysi, neverta smulkintis ir vazinet i Grigiskes.
    Beje, visuose didelese pard. yra ir LMDP skydu iv. ismatavimu
pasirinkimas didelis. Sitie visi mediniai ir LMDP ten ir skirti susirinkti
baldus paciam ir greitai. Tik spalvu nedaug, gal 3-4.
    Man tai LMDP nepatinka, o medis tinka visur. Linosepas (bespalvis) labai
graziai rasta isryskino. Ir nereikia priestai tepti jokiais antiseptikais,
nes Linosepo sudetyje ju yra 15% ir patalpa ne dregna.