Tema: Re: lenda zoles is tarpeliu tarp trinkeliu
Autorius: Ramus
Data: 2009-07-09 16:04:52
Sudurnėjo kaimynai. Pasiūlyk dar otrabotke palaistyti. Kiek tos druskos
reikia išberti, kad paprasta žolė neaugų? Druskai, tiksliau chloridams
jautrios daržovės, bet ne vienaskiltės vejos žolės.
Roundup nepadės, suskyla po 14 dienų, sėklų neveikia. Reikia šalinti
priežastį - augalms tinkamą terpę (žemę) iš tarpų.

Ne pas mus tam tikslui naudojami djiniai degintuvai - veikia efektyviau, nei
roundupas.
http://www.productchat.com/pictures/weed-wizard.jpg

Ramunas