Tema: Re: Del lengvatiniu elektros tarifu
Autorius: oras
Data: 2009-06-26 09:39:11
RST reikalauja to paties. del varzu kaip supratau turi isduoti pazyma
turinti licenzija tuom verstis imone, tada kreipiesi i energetikos
inspekcija (is anksto susimoki jiems 30lt) ir pateiki jiems turima pazyma
apie varzas. tuomet jie israso savo stebuklinga pazyma kuri tinka el.
tinklams... biurokratija ir tiek...