Tema: Re: Plyteliu klijavimas prie OSB
Autorius: dz
Data: 2009-06-22 10:37:17
as klijavau tuo paciu kuo ir prie muro Knauf ten kazkoks, bet gerai padauzes
supratau kad nelabai gerai prilipo...kadangi ten buvo maizas plotas tai su
smeigem gerai prisukau ir laiko.
Manyciau gerai laikytu tas spec makrofleksas skirtas putai klijuot, nes prie
metalo gerai lipo, is siaip jis toks biski elastinis.