Tema: Re: sofa-lova
Autorius: Lotuliukas
Data: 2009-06-19 22:39:46
Buvau siandien kaip tik audejo parduotuveje sofos irgi ieskom. Nu arba as
visai neturiu skonio ar kazko nesuprantu, bet tie senobiniai bordo ar
morkavi gobelenai su ispaustais rastais pribaige, senuose tarybiniu laiku
butuose dar tokios stovi :)) Pasirinkimas didelis, bet dizaino prasme isvis
nieko padoraus nebuvo, o man tesinorejo vienspalves (pastelines spalvos)
paprastos lovos sofos, o ir kokybe kai kuriu ten pasedejus nepasirode kazin
kokia, o kainos nera ten jau tokios mazos, as kazkaip gal isivaizdavau, kad
sofa nu max 2000, bet kai uz tragisko dizaino virs 3000, tai krizes dar
nera, nors ir zmoniu mazai buvo:)))