Tema: Re: klausimai montuojant stoga
Autorius: Ne@ziniukas
Data: 2009-06-19 15:46:53
jei kraigo ilgis 3m, o gegniu zingsnis 0,55m , 3/0,55=5,45?

"Elips" <be@mailo.as> parašė naujienų
Tai taip - valmines gegnes tokio ilgio - nurodziau planuojamus tarpiniu
gegniu, kuriu bus daugiausia, ilgius.Galvoju gal valmines 4 gegnes sudesiu
platesnes - 6 x 12.
Dar del valminio / keturslaicio stogo.
 Esu suplanaves, kad stogo kampines gegnes nebus suvedamas stogo viename
taske (ce?tre), o dvi stogo slaito dalys bus  platesnes,(man taip graziau
ziurisi)  - stogo kraigo linija siuo atveju gali buti nuo 1 iki 4 m.ilgio
(maciau visokiu variantu naturoje). Pasirinkau 3 metru kraigo linija. Ar yra
kokie nors patarimai del mineto kraigo linijos ilgio pasirinkimo ?