Tema: Re: Patarimo dėl dažų mediniam namui
Autorius: bzik
Data: 2009-06-19 15:38:10
akriliniai elastingi, kas svarbu medziui 'vaikstant'. Ir beveik 2x brangesni uz alkidinius
paprasciausias pinotex kiek teko girdet dengiasi plevele, kuri su laiku nutrupa. Reikia brangesniu pinotex, atspariu UV, o ju kaina jau pakankamai auksta ir uz tiek galima rinktis kitokius produktus. Man konkreciu atveju, tvoros dazymui pigiausiai gavosi vienas cuprinol produktas.
Siulau nepatinget ir pasirankiot info apie produktus ir kainas per specializuotas parduotuves