Tema: Re: patarimo kaip sukonstruot + Attach
Autorius: Edcka
Data: 2009-06-19 13:09:58
Del lubu lygumo tai tikra tiesa, pas mane atrodo lubos idealios, kai ijungi
sviesa taip padaryta, tai pasimato net mikroniniai nelygumai. Jei manai, kad
pasikeis situacija kai svies i lubas, galiu nuvilti, bus lygiai tas pat. Pas
mane vienam kambary sviecia is sienos palei lubas, kitam i lubas, kaip tu
nori padaryti. Nematau absoliuciai jokio skirtumo, nei sviesos daugiau, nei
nelygumu maziau matosi. O del montavimo tai sudeti kontaktai tiesiai ant
lempu ir lempos suguldytos be jokiu laikikliu, viskas normaliai, niekas ten
nekaista, jau pora metu taip yra. Del grozio tai tikrai subjektyvus dalykas,
kai dariau atrode nerealiai grazu, dabar normaliai, po keliu metu atrodys
keistas praejusios medos klyksmas:) Panasiai kaip dabar fasadai is skaldytu
plytu:)