Tema: Re: Pirties Buterbrodas
Autorius: kg
Data: 2009-06-19 10:12:25
o svarbiausia yra apsaugoti kad garo izoliacijos negrauzhtu peles
nes priesh zhiema jos pradeda lysti archiau shilumos
pas mane ant vozhtiniu rastines pirties lubu patiesta aliuminio folija, ant
jos spaliai maishuose, pakraschiuose ties sienomis  ir aplink kamina  smelis
maishuose
pridaro peles galybe skyliu tame popieriuje, o paskui jau ir kondenstas
pradeda savo juoda darba daryt
visgi patikimiausia turbut molio sluoksnis butu
tai sakychiau det kokia plevele, kokius 5cm molio, toliau pagal poreiki
shilumos izoliacija
zhinoma molis ir taip gera hidroizoliacija, bet jis turi savybe ishdzhiuves
dulketi
tai geriau dar ir papildomai kokia hidroizoliacine plevele ar popieriu tiest

kg