Tema: Re: Kiemo apsvietimas. Judesio daviklis ir t.t.
Autorius: Vaidis OK
Data: 2009-06-18 22:32:19
as tai deciau tik sviesos davikli (senukuose 20Lt) ir ekonomines lempas
(11W). man patinka kai sviesu, net jei ir nevaikstai tuo metu po kiema. o
judesio davikliai mane erzina, kai is pradziu neisijungia kol neprieini,
paskui issijungia jei nejudi (aisku galima laika istempt iki 5 minuciu, tai
gal ir OK butu). sodyboje seniau buvo judesio daviklis (kinietiskas, bet su
laiko, tamsos ir trukmes reguliavimu) su halogenu. bet paskui atsibodo, dar
pradejo nuo visokiu drugeliu suveikinet/nebeissijunginet (katrie atskrisdavo
prie halogeno ir makaluodavosi salia prie daviklio).

siemet dviejose "zonose" itaisiau pigiausius sviesos daviklius is senuku -
negaliu atsidziaugt kai vakare sutemus automatiskai isijungia apsvietimas :)
ir beje issijungia apie 3 val ryto nes jau prasvinta tuo metu.

o jei gaila tuos papildomus 2Lt per menesi sumoket uz elektra (4 sviestuvai
* 11W * 5 val * 30 dienu * 0,35Lt/val / 1000W) - tada galima nuosekliai dar
prijungti ir taimeri (10Lt senukuose), kuris isjungtu elektros padavima
nakties valandomis (pvz. nuo 24:00 iki 7:00)

--
Vaidis OK
699-47828