Tema: Re: kelias per kaimyno žemę
Autorius: kg
Data: 2009-06-18 10:43:28
jei to kaimyno sklypo nuosavybes popieriuose tam keliui nera servituto - tai
to kelio teisishkai nera
jis turi pilna teise tau neleist vazhinet per savo sklypa. kad nuo caro
laiko ten buvo kelias - ne rodiklis. net ir nuo Vytauto lauku jis ten galejo
buti, bet jei jo nera popieriuose - jo nera ish vis
zhemes reformos pradzhioj tokiu nesamoniu buvo daug pridaryta
tokiu atveju turi kreiptis i rajono zhemetvarka, kad teisishkai tau
iteisintu privazhiavima
jis gali buti tau suprojektuotas ir ish kazhkur aplinkui
ir didele tikimybe, kad tau toks privazhiavimas nebus tenkinantis ir
palankus
bet istatymai yra istatymai, privati nuosavybe yra privati nuosavybe

shiaip jei nors kiek kaimynas leidzhiasi i kalbas - tinkamiausiais tau
variantas - padarius padalinima ishpirkt uzh gera kaina kazhkur shone (o ne
per jo kiema) sklypo dali ir pasidaryt kita keliuka

su mano sodyba, priesh man ja nuperkant priesh 6m, buvo tokia situacija
i ja nuo seno buvo keliukas per kito zhmogaus zheme
kai ta zheme atsieme palikuonys ir dokumentuose keliukas nebuvo pazhymetas
ir nesuteiktas jam servitutas, jie savo sklypa suare ir uzhdraude per ji
vazhinet
zhemetvarka aishku suprojektavo kita keliuka per laukus ir man nupirkus
teko daryt nauja kelia pachiam 700m, bet jo dalis dabar eina per statu
shlaita, kuri man pastoviai stiprios liutys ishplauna

ir dar, tas keliukas i mano sodybos sklypa eina per kita man priklausanti
sklypa. deja ir jame nera tam keliukui jokio servituto. zhinoma pats sau
neuzhdrausiu vazhinet :). bet teisishkai tai nesamone - tarkim ash ta sklypa
parduodu ar del ne nuo manes priklausanchiu aplinkybiu ash jo netenku -
tesishko keliuko iki mano sodybos vel nelieka :)

kg