Tema: Re: del elektros ivado finansavimo
Autorius: iksas
Data: 2009-06-18 08:47:05
buna atveju kai pvz. VST  paspaudzia projektuotojus, kad jie ne tik pajungtu
pvz. nuo transformatorines kokios, pakeiciaint trafus i galingesni (-ius),
bet kadangi transformatorineje viskas labai pasene ir t.t., tai ir visa
skirstykla pakeisti,. todel samatos apauga darbais (rekonstrukcijom - jas
turetu vykdyti pati VST), kurios graziai palenda po vartotojo prijungimo
samata su tuom isplaukianciom pasekmem (kaina).
p.s. kainu projektuotojai is lubu neima, skaiciuoja pvz. su SISTELA, kuri
yra palaiminta AM ir ikainiai patvirtinti sertifikavimo centro.. (kainos
keiciasi 2x per metus).