Tema: Re: Klausimas del kampinio slifuoklio
Autorius: creature
Data: 2009-06-16 17:26:22
apie tuos pigius ish seniu - yra dvi rusys - kinpow ir nupower (ar kazkas
tokio), vieni melyni, kiti juodi (nezinau dabar kurie yra kurie)

tai man juodas parejo plyteles bepjaustant, buvo man rodos 800W, nusipirkau
melyna 500 W tai dar tebelaiko, nors su juo pjausciau metala, sakyciau
santykinai jau daugiau atidirbo

aisq is tokiu kiekiu desningumo jokio, bet vistiek..