Tema: Re: tvorele ant laiptu
Autorius: T:\)
Data: 2009-06-16 09:56:48
zinu, kad buna pramoniniai gaminiai tokios kaip uztvaros, bet LT nesu ju uzmates. Gal pasiskambineti i vaiku parduotuves, cia vistiek prie vaiku technikos :) Arba gal supermamoj paklausineti.
Mes problema isprendeme pas laiptininka uzsake papildomus vartelius. Cia jiems nenaujiena, daznai juos daro. Maniskiai tai net pritaikyti senesni varteliai (jo klientai atidave jam atgal kai jiem nebereikejo, o jis man juos tik patrumpino).

T:)