Tema: Re: parekomenduokite grazta
Autorius: bzik
Data: 2009-02-02 16:15:25
nezinau kaip buvo gaminami blokai, bet kiek pamenu savo praktika blokiniam
bute, tavo minetam gyly prasideda ir pora cm tesiasi kietas sluoksnis, kuri
eiliniu greztuvu tikrai sunku pragrezt. Giliau blokas daug minkstesnis.
Paprasciausias budas - imi diubeli ir plaktuku kelis kartus is dusios pakali
 > pagrezi > pakali > pagrezi
Arba skolinies perforatoriu ir turi skyle per xx sekundziu