Tema: Re: sarvo durys
Autorius: pablas
Data: 2009-02-01 11:18:58
  Mano nuomone, durys yra ne tas daiktas, ant kurio verta taikyti
santykine kokybe. Mano nuomone, ( o metalo apdirbima gerai ismanau)
kokybiskiausiai Lietuvoje duris gamina Plieninis skydas.
http://www.door.lt/index.php?whatLangu=0&&id=21

Pats pirkau ju duris su assa ir fiam ne paciomis kruciausiomis
spynomis ( greiciau prie pigesniu).
  Patiko ju duru firmine "grandinele". O nerudijancios skardos slenkstis
graziai atrodo tik prduotuvej.Geriau neimk.

  Apie spynas daug gali suzinoti su raktiniu zodziu bumping.

  Kai kurie kiti gamintojai svarbiausioje vietoje (ten, kur dedasi duru
serdele) ispjauna didele keturkampa skyle.Taip lengviau! Aisku,pati
geriausia spyna tokiose duryse bus sulauzyta per tiek pat laiko, kaip ir
medinese duryse. Buten todel ir siulau skyda.Pas juos tokiu bedu tikrai
nera. Duris uzsakinet pigiau ir lengviau fililuose, nei Kalvariju g.
Labai jau kieti vadybininkai ten sedi :)