Tema: Re: praktika: el. skaitliukai 2 tarfivu vs 1 tarifo
Autorius: Bangis
Data: 2009-01-30 14:23:43
Sakai? Pvz as sumoku dabar ~250Lt per men uz elektra. Ivertinus mano el
sunaudojimo (diena/naktis) santyki kuris yra 1/3 : 2/3 vis dar manai kad
neapsimoka? :) Beje ne prieskario laikai. Tiek skalbykles tiek indaploves,
tiek boileris ir  daug kas, dabar atidejimo timerius turi. Taip kad auku
kaip ir nera, tik sutaupyti $$$ kisenes plesia :D
--
Bangis