Tema: Re: geodezininkai pernai nuzymejo namo statybos vieta
Autorius: Gedas B
Data: 2009-06-15 10:26:24
Nu ir kaip jus isivaizduojate kad geodezininkas su notaro parasu tau iteikia
dokumenta kuriame kas parasyta????
"Kad tokiam tai lauke ikaltas medinis kuolas ir jo pasaulines koordinates
yra blablabla ir kad notaras patvirtina tai...."
O girtas statybininkas vakare eis istrauks kuola ir ismeigs uz 5 metru ir tu
ten pastatysi nama ir tipo viskas gerai - va notaro patvirtinti
dokumentai??????
Kad ir kaip ten tas geodezininkas padarys, patvirtinc vistiek reikes vel pas
ta pati geodezininka nuotrauka daryti... ir jeigu nepataikei nama I sklypa
tai turesi nugriauti.. ir jokiu pretenziju geodezininkui...

Geriausiai ziureti pagal esamus nepatraukiamus orientyrus: kaimyno namas,
kanalizacijos sulinys, elektros stulpas.... Nuo jo acimatuoji su rulete ir
zinai kaip ir kas (nu jeigu geodezininku nepasitiki).

Seip pas mane geodezininkai 3 kartus matavo, tai 3 kartus skirtingai rode...
Apie 30 cm skirtumas...