Tema: Re: ~Re: nuogrinda (otmostka)
Autorius: Vytenis
Data: 2009-06-14 21:09:30
Kas tie plastikiniai bortai? Gal kokia nuoroda butu?

O kur galima paziureti ir nusipirkti tu apvaliu akmenuku uz normalia
kaina? Man prie Vilniaus reikes.

Mus kadangi spaudzia pinigu trukumas, tai galvojam, kad dali namo jau
dabar apeisim akmenukais su borteliais, o trinkeliu palauksim (nors
norisi skaldos uzsivezt, kad purvas neitu i nama). Tik vat klausimas,
ar ten kur daroma akmenuku nuogrinda irgi reiktu patrombuot pagrinda?
O gal siaip kokio neblogo paskaitymo apie tokia nuogrinda butu (tinka
ir rusiskai)?

Aciu
Vytenis