Tema: Re: Namo kaminas ir info kaip apskaiciuot
Autorius: Vai
Data: 2009-06-14 19:26:40
Is vienos puses gelbsti is kitos ne, labai gerai reikia issiskaityti mazomis
raidemis surasytas isimtys del garantijos sutartyse :)
Aisku zmones naudoja ir galvos nesuka shiedel ir kt, bet is silikatiniu
plytu kaminus zmones naudoja ir galvos nesuka taipogi :)
ypac dabar kai plytos padejimas atpiges perpus pas statybininkus :))
nematau jokios prasmes investuoti i juos :)