Tema: Re: "lygio" apibrėžimas nusakant aukštį
Autorius: Nioka
Data: 2018-03-27 21:23:11
Rašyk raštą inspekcijai, pridėdamas kokius nors esamos situacijos brėžinius
ar kadastrinius matavimus, kuriuose būtų parodytas gretimo stogo lygis
(aukščiausia vieta) ir tavo sienos aukščiausios dalies lygis. Nurodyk, kad
VAGK reikalavimas įvykdytas, remiantis tavo pateiktais dokumentais ir prašyk
išduoti statybos užbaigimo (ar ko ten tau reikia) dokumentus. Raštą
užregistruok jų sekretoriate ir lauk jų raštiško atsakymo.
Toliau - pagal jų atsakymą.