Tema: Re: Q:geoterminio zemes konturas
Autorius: Kancler
Data: 2018-03-12 19:32:10
Tadum beda
Prie to pacio smalsu ar galima kaip papildoma kontura orini
 "radiatoriu" pastatyti, tarkim pradzioj sezono ir pabaigai ir
 vasara vandeniui ruost, kad duot zemes kolektoriui
 poilsio
Mastyciau apie grezini, bet nelabai turiu vietos kur grezt, arba
 gal galima pernaudot turima grezini vandens, bet kazkaip visikao
 nesinori ten leis vamzdi su "antifrizu"