Tema: Re: Tefal Optigrill+
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-03-05 11:32:15
Turiu toki,tik be + gale. Ka duoda tas skirtumas - nezinau, gal dydis?
Man patinka - lengvai prisiziuri, nes nusiima bliekos, plius taukams
atskiras padonas. Funkcionalumas irgi durniui suprantamas. Tik aisku, reikia
suprasti, kad tos programos, ta is akies, bet mano poreikius atitinka, o su
laiku jau ir zinai ko tiketis.

Kokai kaina beje? As pirkau per ispardavima, tai gavosi kazkur 100 GBP

"none"  wrote in message news:p7j0cb$69m$1@trimpas.omnitel.net...

Noriu elektrinio grilio į namus. Nusižiūrėjau Tefal Optigrill+, labai
daug teigiamų atsiliepimų internete. Tikiu, kad kažkas ir iš čia
besilankančių su tokiu susidūrę. Kaip nuomonė?
Ant prieš tai turėto kepdavom jautieną, vištieną ir žuvį. Bet tai buvo
paprastas tenas ir viršuj grotelės. Šis tefalis gudrus, bet ar veikia
tas gudrumas kaip reklamoj?