Tema: Re: vieno aukšto namas=2 aukštų namui
Autorius: tester
Data: 2018-03-02 14:05:23
duotuoju atveju namo aukštis >6 metrai, tai mansarda tikriausiai negali būti
3 metrų aukščio, o gal gali?

"skaitytojas"  parašė naujienų news:p7bcd7$hjr$1@trimpas.omnitel.net...

mansardinis aukštas nesiskaito normaliu aukštu. Pas mane irgi įrašyta
aukštų skaičius 1. O stačiau, registravau nuo nulio, dariau kelis
vertinimus, plius bankas dalyvauja, taigi klaidų tikimybę atmetam.