Tema: Re: kuris variantas?
Autorius: bzik
Data: 2018-01-17 08:38:19
kainos skirtumas neesminis. Latviškas bus 2x galingesnis, ko man konkrečiu
atveju ir reikia, nes už latvį beveik 2x brangesnis hitachi su 1200w
išilginiam pjovimui yra vargas. Jei jį pakiščiau po stalu, ilgai netrauktų.

"Nioka"  wrote in message news:p3l8p8$c3p$1@trimpas.omnitel.net...

Patikslink, kodël "i rankas geriau neimt", kas ten negerai? Koks kainø
skirtumas tarp latviðko ir makteko?