Tema: Re: siurblys pelenams
Autorius: Sarunas
Data: 2018-01-04 15:59:08
Kiek girdejau - daugiau vargo valyti siurbli negu su semtuveliu.
Pas mane teisingas KKK :), tad visus suodzius nuo silumokaicio saugiai
nustumu i pelenine, o pelenineje istraukiamas stalcius.
Paprasta ir palygint svaru. Valomas viena karta per savaite. Domejausi
siurbliu, bet apsigalvojau.
Yra pas kiniecius tokie ciklonai, kuriuos gali ant bet kokios talpos
susimontuot, bet as tinginys.

"Doncius"  wrote in message news:p2kk12$ea4$1@trimpas.omnitel.net...

Pas mane toks pat is Pigu.lt (na bent jau kaip foto, nes nepamenu kur
pirkau). Minusas - ziauriai didelis garsas. As naudoju zidinio
issiurbimui karta ar 2 per sezona, kai prisikaupia labai daug pelenu.
viena karta issiurbi ir gali eit siurbli valyt, nes filtras uzsikemsa ir
nebepatraukia. Turi ispilt pelenus kazkur lauke ir filtra isplaut.