Tema: Re: kavos aparatas
Autorius: albinas
Data: 2017-12-16 15:16:43
Realiai galima pasiskaiciuot kas labiau apsimoka objektyviai, BET
 yra vienas neobjektyvus faktorius, kurio neimanoma paskaiciuot,
 gal pateiksi atsakyma.

Yra pavojus kad uzsilenks kapsuliu tiekimas, tipo nebegaminam, 2x
 brangiau ir t.t. Ar tikrai yra pirkti 10m senumo aparatam
 kapsuliu be problemu? Ar yra ten kazkoks universalus standartas,
 ar issipisineja gamintojai su variantais "musu geresnis", bet
 tinka tik x aparatui? Ir apskritai kaip ten su kavos rusiu
 pasirinkimu? Kavos pupeliu yra begalybe, kapsuliu aisku mazai,
 bet gal pakankamai? (o po x metu ar dar bus pakankamai tam
 aparatui?).

Ai dar iskiles niuansas: su kapsulem nera dozavimo? Darai kazkokio
 stiprumo kava ir negali padaryt pvz vaikiskos?

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/