Tema: Re: Kumpio plaustykle
Autorius: bzik
Data: 2017-12-14 12:19:58
už tai ir sėdim dugne dėl "niekas nemato" ir "ne mano reikalas". Regitros
įkainius tvirtina VRM. Jokio realaus pagrįstumo niekam nereikia. Priimam
draugelių, priperkam kumpių, automobilių ar dar ko nors ir parodom, kad
sąnaudos auga. Norit didesnių įmokų į biudžetą? Kelkim kainas.

"Nevkurse"  wrote in message news:p0tg0b$nl0$1@trimpas.omnitel.net...

Butu ismokeje po 13 atlyginima - butu tylu/ramu, nes 'niekas nemato'.
Uzpirko dovanu po kumpi - pyzdiec, shudai per kubilo krastus tyksta.