Tema: Re: 3d braizymo softas arba kaip adekvaciomis pastangomis nubraizytibalda?
Autorius: Grzegorz Brze^Hęczyszczykiewicz
Data: 2017-12-09 14:44:33
2017-12-08 20:00, fenix@h rašė:

> dabar isivaizduok ta laikmeti, kai nei vienu is situ nemokejei, o
> reikejo kazka padaryt - koki softa man pasiulytum?

šiais laikais - ssketchup.

> priduriu: baldas, nestandartinis

iš Žvaigždžių Metalo?

c'mon, jei žinai ką darai, brėžiniai 50% atvejų nereikalingi.
Jų prisireikia kai darbą turi padaryti Kažkas Kitas, arba kai nesi
užtikrintas erdviniais sprendiniais. Iš plokštės pjaunamam daiktui
erdvinė jo sandara ir surinkimo seka telpa galvoje, į brėžinius gula cut
list'as.

--
Brzęczyszczykiewics^Hz