Tema: Re: Buitinė technika/kavos aparatas
Autorius: mindau
Data: 2017-12-05 13:52:17
praktika rodo, kad labiausiai vartotojus uzknisa plaut ir valyt po zaidimo
su pienais
ko pasekoje uzleidziama "peino sistema" ir po to nebedziugina ir gaunasi
"kaltas aparatas"

dar yra nauji kompaktiskesni Miele aparatai.. CM5300 ir CM5500

"Mindaugas"  wrote in message news:p05t10$luh$1@trimpas.omnitel.net...

Mano atveju daugiau apie capucino eina kalba.
Neužknisa ten su tais pienais žaisti?
m.

"Doncius"  wrote in message news:p05pvd$j4t$1@trimpas.omnitel.net...

As toki turiu. Pakeiciau vietoj Siemens. Siemensas per 4 metus 3 kartus
buvo sugedes, Jura kol kas 2 metai dar veikia. Kai supratau, kad jokia
kita kava namuose apart espreso nedaroma - issirinkau Jura. Nedidelis,
kompaktiskas, negarsiai veikia (geroai tyliau nei siemens).