Tema: Re: Lauko laiptu irengimas
Autorius: T:\)
Data: 2009-06-11 10:34:49
o kuo ji skiriasi? :)
Nuosava valda gali buti ir prie daugiabucio. Galiu as savo zemeje pasistatyti kad ir penkaiauksti ir ka :) Beje, siuo minetu atveju tai yra dvibutis namas ir man regis, jau laikomas daugiabuciu. Kam zeme priklauso isviso siuo klausimu neturi jokios itakos, isskyrus veina niuansa, kad gali reiketi zemes savininko sutikimo ar servituto nustatymo, kad butu galima prieiti prie tu laiptu. Laiptu konstravimas yra susijes su statiniu ir yra to statinio rekonstrukcija (naikinmas vienas iejimas, daromas kitas). Nemanau, kad tu sugebesi pralysti siuo atveju, kad tai yra pastato einamasis remontas. O rekonstrukcijai jau reikia projekto ir statybos leidimo su visais derinimais ir pan. Pasiskaitinek statybos techninius reglamentus, ten apie laiptus nevienoje vietoje raso, pardedant nuo bendru reikalavimu patogumui, saugumui baigiant priesgaisriniais reikalavimais.

T:)